Бухгалтерський супровід підприємств

Бухгалтерський супровід підприємств, ТОВ «Тала Ві Компані»

Рано чи пізно усі великі підприємства стикаються з необхідністю грамотної організації бухгалтерських справ. За ведення бухгалтерського обліку у ТОВ повинен відповідати головний бухгалтер чи керівник фірми, який найчастіше сам веде усю необхідну документацію. Часто навіть досвідчений директор не завжди готовий розібратися з документообігом, дотримуючись при цьому вимог і нормативів. Недотримання правил тягне за особливою адміністративну відповідальність, покладену на керівника фірми. Але що робити, якщо Ви не готові наймати нового співробітника, але розумієте всю цінність ведення податкового обліку?

Розгляньте варіант найму підприємства з послугами аутсорсингу бухгалтерії для ТОВ, де працюють професіонали з багаторічним стажем. Натомість Ви отримаєте:

  • Економію свого часу,  швидке вирішення питань;
  • Економію грошей ; сплата податків за найманного працівника(бухгалтера);відсутність штрафів, які могли б отримати за недотримання документальної організації та несвоєчасних звітів;
  • Гарантію якості та податковий порядок у документах.

Ціни вказані у гривні

Юридичні особи - платники єдиного податку, без ПДВ
Бухгалтерський супровід 1 працівник
1500
2-8 працівників
4000
Юридичні особи - платники єдиного податку, з ПДВ та працівниками
Бухгалтерський супровід, місяць 4000
Юридична особа на загальной системі не платник ПДВ
Бухгалтерський супровід, місяць 1 працівник
1500
до 8 працівників
4000
Юридичні особи на загальній системі, платник ПДВ
Бухгалтерський супровід, щомісяця 5000
Бухгалтерський супровід + ЗЕД, щомісяця 7000

Замовити послугу
* - поля обов'язкові для заповнення